تعمیر جک پارکینگی نوپی 66

جک پارکینگی نوپی 66 به علت ساختار و مکانیزم الکتروهیدرولیک و مرغوبیت قطعات استفاده شده، استهلاک بسیار پایینی داشته و به ندرت دچار مشکل می گردد.

حال سوال این است که در صورت ایجاد خرابی و مشکل برای جک پارکینگی نوپی 66 چه راهکاری داریم و چگونه می توانم مشکل را رفع کنیم. در ادامه به چند مورد از ایراداتی که ممکن است با آن روبرو شوید، اشاره خواهیم کرد :

  1. تصادف، ضربه و تغییر فرم بدنه جک پارکینگ : در زمان تصادف یا برخورد با جسم سنگین ممکن است بدنه جک پارکینگی دچار تغییر شکل ظاهری گردد. اگر ضربه جدی نباشد و تغییر شکل سطحی باشد می توان با تعویض کاور آلومینیومی از جک پارکینگی استفاده کرد. اما اگر ضربه شدت زیادی داشته و به شفت جک پارکینگی اسیب جدی وارد شده بهتر است با واحد دورژانس تماس گرفته تا نیروی خدمات به محل اعزام شوند.

  2. دستکاری افراد غیر متخصص: واضح و مبرهن است که افراد غیر متخصص و نا بلد باید از دستکاری دستگاه پرهیز کنند . ممکن است تعمیر قطعه ای کوچک و یا تعویض آن با دستکاری این افراد تبدیل به خرابی بزرگتر شود.

  3. تمام شدن باتری ریموت : در صورت عدم کارکرد ریموت کنترل، ابتدا با ریموت دیگری تست کنید و مطمئن شوید که مشکل از ریموت شماست. در صورت تمام شدن باتری آن را تعویض کنید و اگر ریموت شما مجدد کار نکرد دوباره به آن کد دهید تا با ریسور ست گردد. اگر ریموت کد نگرفت و ست نشد و باتری هم عوض کردید احتمالا باید نسبت به تعویض ریموت خود اقدام کنید.

  4. قطع شدن سیم کشی و یا قطع شدن برق دستگاه : قطع شدن سیم کشی و یا قطع شدن برق ساختمان یکی دیگر از مواردی است که می تواند سبب کار نکردن جک پارکینگی شود. در این باره باید بگوییم ابتدا باید از وصل بودن برق ساختمان اطمینان حاصل کنید اگر برق کل ساختمان رفته باشد که مشکل از دستگاه شما نیست، اما اگر برق جک پارکینگی قطع باشد، باید توسط افراد متخصص سیم کشی تا پای نصب چک و برق سیستم نیز مورد بررسی قرار گیرد.

  5. عمل نکردن چشمی یا همان فتوسل : فتوسل یا چشمی یک نوع حسگر بوده که برای عدم برخورد بوم راهبند با خودرو نصب می شود. گاهی چشمی سالم است ولی توسط مانعی دیدش گرفته شده ( در اثر کثیفی قاب چشمی، بارش باران و هر مانعی که جلوی دید چشمی ها را گرفته ) است، در این موارد فقط کافیست آن کثیفی یا مانع را برطرف کنید. اما اگر چشمی در اثر تصادف یا برخورد فیزیکی شکسته شده نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

  6. خراب شدن موتور: موتور دستگاه اصلی ترین بخش یک جک پارکینگی است که در صورت خراب شدن آن حتما باید با نمایندگی رسمی جک پارکینگی خود تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه نسبت به تعمیر دستگاه شما اعزام گردد.

برای پیشگیری از خرابی و مستهلک شدن زودتر از موعد سیستم های جک پارکینگی یا درب اتوماتیک لازم است تا به صورت دوره ای سرویس های جک پارکینگی را انجام داده و در صورت نیاز و تشخیص ایرادات سطحی توسط تکسنین های متخصص رفع گردد.

برای این منظور شما می توانید با خرید اشتراک نگهداری از دورژانس (واحد خدمات و پشتیبانی شرکت درب سازان ایمن فک و فادین یراق) به صورت دوره ای و منظم از خدمات این مجموعه بزرگ بهره‌مند شوید.

اگر تاکنون دستگاه شما فاقد گارانتی بوده و به تازگی با نمایندگی رسمی فک، فادینی، مگنتیک و جنیوس ( درب سازان ایمن فک و فادین یراق ) آشنا شده‌اید، می توانید تمامی محصولات خود ( راهبند، جک پارکینگی و انواع سیستم های درب اتوماتیک ) را با خرید اشتراک دورژانس بیمه کنید.

فادین یراق به عنوان نمایندگی رسمی برند فادینی ایتالیا در ایران تمامی محصولات خود را با 4 سال گارانتی عرضه می کند.

جک پارکینگی نوپی 66

یکی از مطرح ترین و محبوب ترین جک پارکینگی از برند فادینی، جک پارکینگی مدل نوپی 66 می باشد. این نوع جک مناسب برای درب های با وزن متوسط و همچنین تردد بالا انتخاب می شود.

به عبارتی جک پارکینگ نوپی 66 مناسب برای مصارف مسکونی و همچنین نیمه صنعتی می باشد. این نوع جک به علت جنس بدنه و نوع ساختار منحصر به فردی که دارد، مناسب برای هرگونه شرایط آب و هوایی بوده و از لحاظ نوع مکانیزم در دسته هیدرولیک قرار می گیرد.

مشخصات فنی نوپی 66

  • نوع مکانیزم: الکتروهیدرولیک
  • تعداد تردد: 25 – 35 مرتبه در ساعت
  • وزن قابل تحمل در هر لنگه: 300 – 400 کیلوگرم
  • عرض هر لنگه درب: 1.5 –5 متر
  • ولتاژ: 230 ولت
  • قدرت موتور: 250 وات
  • کورس حرکت شفت بازو: 275 میلی متر
  • وزن دستگاه: 8 کیلوگرم
  • استاندارد (IP): 67

تاریخچه فادینی

کمپانی بزرگ فادینی فعالیت خود را از سال 1974 میلادی آغاز کرد و در مدت زمانی کوتاه، موفق به ثبت تعداد زیادی شعب در در بسیاری از کشورهای مختلف شد. امروزه شرکت بزرگ Fadini، در سراسر دنیا دارای شعبه بوده و با اطمینان می توان گفت یکی از موفق ترین شرکت های به نام، در حوزه تجهیزات حفاظت و کنترل تردد می باشد.

شایان ذکر است که شرکت بزرگ Fadini با بیش از 50 سال سابقه درخشان موفق شده است انواع مختلفی از سیستم های درب اتوماتیک و راهبند را به تولید برساند و به سراسر دنیا ارائه دهد.

یکی از عواملی که باعث محبوبیت برند فادینی شده ، بالا بودن سطح کیفیت و کم استهلاک بودن محصولات می باشد. مواد استفاده شده در ساخت محصولات این برند، دارای سطح کیفی بالایی می باشد و فرآیند تولید محصولات با نظارت و استاندارد های روز چک می گردد.

تمامی قطعات در طی مراحل مونتاژ تحت کنترل شدید قرار می گیرند. کلیه محصولات برند فادینی دارای نماد CE بوده و با استاندارهای روز اروپا مطابقت دارد.

انواع محصولات برند فادینی  ایتالیا

در ادامه انواع محصولات برند فادینی را شرح می دهیم :

  • جک پارکینگی بازویی
  • جک زیرسطحی
  • موتور درب ریلی
  • راهبند میله‌ای
  • راهبند ستونی fadini

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *