جک لولایی فادینی و انواع آن

جک لولایی فادینی یکی از پرفروش ترین محصولات برند فادینی می باشد. در این مقاله به بررسی انواع جک لولایی از کمپانی محبوب و بزرگ فادینی ایتالیا می پردازیم و سعی می کنیم آنها را به صورت مختصر معرفی کنیم.

تاریخچه شرکت فادینی ایتالیا

کمپانی بزرگ و مطرح فادینی که در حوزه تجهیزات کنترل تردد و حفاظت فعالیت دارد، کار خود را از سال 1974 میلادی آغاز کرد. امروزه کمپانی بزرگ فادینی، در بیش از 50 کشور دنیا دارای شعبه بوده و یکی از موفق ترین کمپانی های به نام، در حوزه تجهیزات کنترل تردد و حفاظت می باشد.

این کمپانی ایتالیایی تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت به دست تولید رسانده و همین امر موجب شده است تا در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های مثبت برند فادینی، میتوان به پایین بودن استهلاک محصولات، طول عمر بالا و همچنین ایمنی محصولات اشاره داشت.

جک پارکینگ چیست؟

جک لولایی فادینی در حقیقت به بازو هایی گفته می شود که روی درب های لولایی تک لنگه یا دو لنگه نصب شده و موجب باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک می گردد.

با نصب و قرار دادن جک لولایی فادینی بر روی درب، برای هربار ورود و خروج دیگر نیازی به باز و بسته شدن درب به صورت مکانیکی نداشته و تنها با استفاده از یک ریموت کنترل به راحتی این کار را انجام دهید.

انواع جک پارکینگی فادینی

جک های پارکینگی بر اساس نوع مکانیزم به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. جک پارکینگ الکترومکانیک

جک های الکترومکانیک اکثراٌ برای منازل مسکونی با تردد و وزن پایین استفاده می‌گردند. جک های الکترومکانیک از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد و از این رو استفاده از این مدل جک پارکینگی بسیار رایج می باشد.

ساختار جک پارکینگ الکترومکانیک به صورت چرخ دنده و گیربکس می باشد و به همین دلیل سیکل کاری این مکانیزم محدود است.

در صورتی که وزن درب یا میزان تردد بالا باشد جک پارکینگ الکتروهیدرولیک پیشنهاد می گردد که در پایین به آن اشاره می کنیم.

  1. جک پارکینگ الکتروهیدرولیک

ساختار هیدرولیک به صورت گیربکس شناور در روغن می باشد و به همین دلیل بهترین و کم استهلاک ترین مکانیزم جک پارکینگی فادینی می باشد.

استهلاک جک های الکتروهیدرولیک تقریبا صفر می باشد و به دلیل گیربکس غوطه ور در روغن بسیار نرم و راحت حرکت می کند.

این جکها هم برای تردد پایین و ههم برای درب هایی با تردد بسیار بالا و وزن سنگین (صنعتی و نیمه صنعتی) قابل استفاده می‌باشند. این مدل به دلیل کیفیت عملکرد و طراحی خاصی که دارد برای تمام دربهای مسکونی لولایی پیشنهاد می گردد.

شاید برخی از همکاران به دلیل قیمت بالاتر این محصول از پیشنهاد این مکانیزم صرف نظر کنند ولی قطعا در طولانی مدت گزینه بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد.

مهمترین جکهای پارکینگی فادینی به شرح زیر است :

  • نوپی 66 (NUPI 66)

جک پارکینگ NUPI 66 پر فروش ترین مدل از محصولات کمپانی فادینی (FADINI) ایتالیا است که مناسب برای دربهای پارکینگ با وزن حداکثر هر لنگه 400 کیلوگرم و تردد 35 واحد می باشد.

خرید جک پارکینگ نوپی 66

قیمت مناسب و کیفیت بالای این جک پارکینگی این اپراتور را به پر فروشترین محصول کمپانی فادینی بدل کرده. همچنین این مدل قابلیت باز کردن درب تا 110 درجه را به راحتی دارد. لازم به ذکر است جک نوپی 66 به دلیل بدنه آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاومت قابل توجهی دارد.

جک لولایی فادینی مدل NUPI 66 در دسته بندی جکهای مسکونی و نیمه صنعتی قرار می گیرد. این مدل جکها به دلیل هیدرولیک بودن نسبت به جکهایی با ساختار الکترو مکانیک برتری دارند .

  • هیندی 880 اسپرینت (HINDI 880 SPRINT)

جک لولایی فادینی مدل HINDI 880 SPRINT محصولی از کمپانی فادینی (FADINI) ایتالیا است که مناسب برای دربهای پارکینگ با وزن حداکثر هر لنگه 400 کیلوگرم و تردد 35 واحد می باشد. از لحاظ قدرت و مدل این جک پارکینگی فادینی بسیار شبیه جک پارکینگی فادینی NUPI 66  می باشد این اپراتور قابلیت باز کردن درب تا 110 درجه را دارد. به دلیل بدنه آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاومت قابل توجهی دارد.

خرید جک پارکینگ هیندی 880 sprint

جک لولایی فادینی مدل HINDI 880 SPRINT در دسته بندی جکهای مسکونی و نیمه صنعتی قرار می گیرد. این مدل جکها به دلیل هیدرولیک بودن نسبت به جکهایی با ساختار الکترو مکانیک برتری دارند .

  • هیندی 880 (HINDI 880 EVO)

جک پارکینگ فادینی مدل HINDI 880 EVO محصول از کمپانی فادینی (FADINI) ایتالیا است و دارای 2 مدل M و L می باشد. هر دو مدل اشاره شده برای وزن حداکثر هر لنگه درب 550 کیلوگرم مناسب می باشند اما تفاوت این دو مدل در عرض و ورودی بازشو درب می باشد.

خرید جک پارکینگ 880 EVO

جک لولایی فادینی هیندی  880 M حداکثر عرض هر لنگه تا 280 سانتیمتر را ساپورت می کند و در مدل هیندی 880 L تا 400 سانتی متر می باشد. این اپراتور قابلیت باز کردن درب تا 110 درجه را دارد. به دلیل بدنه آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاومت قابل توجهی دارد و دارای IP 67 می باشد.

جک پارکینگ فادینی مدل HINDI 880 L در دسته بندی جکهای پر قدرت یا صنعتی قرار می گیرد. جک پارکینگ فادینی مدل HINDI 880 L دارای قفل دو طرفه داخلی هست که برای مناطق بادخیز توصیه می گردد.

  • مک 800 (MEC 800 SPECIAL)

جک لولایی فادینی مدل MEC 800 SPECIAL   محصولی از کمپانی فادینی (FADINI) ایتالیا است که برای دربهای سنگین و صنعتی با وزن حداکثر هر لنگه 1000 کیلوگرم و تردد نامحدود مناسب می باشد.

خرید جک پارکینگ مک 800

این سیستم دارای مرکز کنترل هیدرولیک مجزاست.یکی از قابلیت های این مدل نصب دو بازو بر یک لنگه درب بسیار سنگین می باشد. از لحاظ قدرت و کیفیت این اپراتور قابلیت باز کردن درب تا 110 درجه را دارد. به دلیل بدنه آلومینیومی در برابر تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاومت قابل توجهی دارد.

جک پارکینگ فادینی مدل MEC 800 SPECIAL در دسته بندی جکهای صنعتی قرار می گیرد. این مدل جکها به دلیل هیدرولیک بودن نسبت به جکهایی با ساختار الکترو مکانیک برتری دارند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *