خرید راهبند اتوماتیک و اطلاع از لیست قیمت راهبند اتوماتیک موضوع اصلی این مقاله می باشد، پس اگر می خواهید راهبند خریداری کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. راهبند اتوماتیک یک وسیله برای مدیریت و کنترل عبور و مرور (تردد) می باشد.

عمدتاً از راهبند اتوماتیک در ورودی پارکینگ های پر تردد، در ورودی مراکز اداری و تجاری، مجموعه های بزرگ و … برای مسدود کردن آن مکان و داشتن کنترل تردد روی وسیله نقلیه استفاده می گردد. تمامی این راهبند ها در چند ویژگی مشترک هستند.

یکی از این ویژگی ها اتصال به سیستم های اکسس کنترل ( سیستم آر اف آی دی (RFID) ، دوربین های پلاک خوان و حسگر اثر انگشت) می باشد که نسبت موارد استفاده می تواند متفاوت عمل کند. در این جدول شما قیمت های تقریبی مدلهای مختلف موجود در بازار را مشاهده می کنید و پس از آن به اختصار توضیح می دهیم که چرا تفاوت قیمتی در این مدلها زیاد می باشد.

لیست قیمت راهبند

قیمت های موجود در جدول زیر حدودی می باشد:

قیمت و خرید راهبند اتوماتیک | فادینی

عوامل موثر بر قیمت راه بند

قیمت راهبند ها را در جدول بالا به سه دسته اصلی تقسیم کردیم.

دسته اول از لحاظ قیمت مقرون به صرفه نیز هستند کیفیت پایینی را ارائه می دهند. این راهبندها مکانیزم الکترومکانیک دارند و ساخت کشور ایران و چین می باشند. این راهبندها بر اساس ویژگی های متفاوت و میزان تردد آن دسته بندی می شوند.

دسته دوم شامل برندهای خارجی هستند که ساختار الکترومکانیک دارند. اکثر این برندها ساخت کشور ایتالیا می باشند و برندهای معتبری همچون جنیوس، زومر، کامه، نایس، کی اتومیشن، لایف و … در این دسته قرار می گیرند. این راهبندها بر اساس ویژگی های متفاوت و میزان تردد آن دسته بندی می شوند.

دسته سوم شامل برندهای خارجی هستند که ساختار الکتروهیدرولیک دارند. کیفیت این دسته از محصولات بسیار بالا می باشند و به دلیل مکانیزم الکتروهیدرولیک خود تردد نسبتا بالا و یا نامحدود را ساپورت می کنند.

این دسته از بهترین برندهای موجود در دنیا می باشند و می توان به برندهایی همچون مگنتیک آلمان، فک ایتالیا، فادینی ایتالیا و … اشاره کرد.

انواع راه بند

راهبند ها با توجه به نوع عملکرد و نوع کاربرد دارای انواع متعددی هستند:

  • راهبند میله ای

ساختار تشکیل دهنده راهبند میله ای متشکل از کابین (بدنه راهبند)، بوم (میله راهبند)، موتور راهبند، مدار فرمان و همچنین فنر تعادل می باشد. میله راهبند به شکل افقی روی بدنه راهبند متصل شده و مسیر تردد وسایل نقلیه را مسدود می کند و به افراد این امکان را می دهد که بر تردد خودروها نظارت داشته باشند.

شایان ذکر است که حرکت میله راهبند از طریق مدار فرمان که به موتور دستور می دهد میسر می گردد. از مزیت های این راهبند می توان به طول زیادی که می شود با آن مسیر را مسدود کرد اشاره کرد.

  • راهبند ستونی

راهبند ستونی که به بولارد معروف است، نوعی دیگری از راهبندها می باشد که بیشتر برای امنیت بسیار بالا تهیه می شود. در این مدل، راهبند دارای یک بدنه استوانه ای شکل بوده که در داخل زمین تعبیه می شود و در زمان کارکرد از داخل زمین خارج شده و مسیر را مسدود می کند.

بولارد معمولا در اماکنی مانند سفارتخانه ها، مراکز دولتی و ارگانهایی که امنیت بالایی دارند  استفاده می شود. قیمت این راهبند ها نسبت به استحکام آن متفاوت و در مواردی بسیار گران می باشد. امنیت این راهبند ها به گونه ایست که می تواند یک ماشین با سرعت بالا را کاملا منهدم کند بدون اینکه در کارکرد آن خللی ایجاد شود.

یکی از ویژگی های راهبند ستونی (بولارد) قابلیت تعمیر آن بدون باز و بسته کردن کل سیستم راهبند و تعمیر آن در محل نمایندگی می باشد. اگر برای دستگاه شما مشکلی پیش آید، به راحتی می توان آن را تعمیر و قطعات آسیب دیده را تعویض نمود.

  • راهبند رودبلاکر

این نوع راهبند به صورت کف خواب می باشد و با حفاری زمین به شکل مثلثی نصب می شود . این راهبند کاملا امنیتی بوده و به راهبند ضد انتحاری نیز معروف است. در زمانی که وسیله نقلیه غیر مجاز قصد تردد از آن مسیر را داشته باشد از داخل زمین خارج شده و مسیر عبور را مسدود می کند.

جمع بندی

خرید راهبند اتوماتیک بسته به نوع درخواستی می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. ما در مقاله خرید راهبند اتوماتیک سعی کردیم تا شرح مختصری از چگونگی قیمت ها و عوامل تاثیر گذار روی قیمت راهبند را ارائه دهیم. امید داریم این مقاله در جهت انتخاب بهتر محصول به شما کمک کند. برای مشاوره رایگان و خرید ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.fadini

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *