در این مقاله به مزایای استفاده از جک پارکینگی می پردازیم. درب های بسیار قدیمی که در پارکینگ ها دیده می شود، از جهت امنیت، دارای امنیت بسیار ضیفی بوده اند. این مورد سبب شده است تا دزد ها و سارقین بتوانند به راحتی به حریم شما وارد شده و امنیت شما به خطر بی افتد.

یکی از مزایای استفاده از جک پارکینگی، بالا بردن امنیت منزل شما می باشد. افزون بر تمام این ها، یکی دیگر از مزایای استفاده از جک پارکینگی، راحت شدن کار افراد می باشد، برای مثال اگر شما در یک روز سرد زمستانی درگیر خارج شدن از منزل شده باشید و توانایی خارج شدن از ماشین را نداشته باشید، باید این را بدانید که تمامی این مشکلات تنها با استفاده از یک ریموت و جک پارکینگی قابل حل شدن می باشد و تنها کافی است تا با فشردن ریموت درب اتوماتیک را باز و یا ببندید.

مزایای استفاده از جک پارکینگی

یکی دیگر از مزایای استفاده از جک پارکینگی، این است که درب های اتوماتیک را می توانید با سیستم اکسس کنترل ترکیب کرده و به کمک کارت و تگ و یا همچنین اثر انگشت، درب پارکینگ را باز و بسته کنید. شایان ذکر است که به شما بگوییم، این مورد از لحاظ امنیتی بسیار مهم است چرا که امنیت صفحه را به شدت بالا می برد.

یکی از مواردی که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که شما محدودیتی در انتخاب یک جک پارکینگی ندارید، چرا که امروزه در بازار انواعی از جک های پارکینگی موجود هستند که تنها کافی است شما اطلاعات و مشخصات درب خودتان را به یک کارشناس با تجربه و حرفه ‌ای بدهید تا بتواند به شما مناسب ترین جک که راست کار شما باشد را از جهت کیفیتی و همچنین قیمتی معرفی کند.

متعلقات جک پارکینگی

جک پارکینگی مجهز به ریموت با انواع فرکانس هستند که می شود با لمس دکمه ی آن ها از فواصل کم و زیاد درب را باز و بسته کرد اما بهتر است شما آن را از فاصله نزدیک استفاده نمایید تا از لحاظ ایمنی دچار مشکل نشوید زیرا ممکن است از راه دور درب را باز کنید و تا زمانی که خودرو شما به درب برسد شخص بیگانه و یا سارق از درب وارد ساختمان شود.

افزون بر آن قادر هستید تا از ریموت های غیر قابل کپی و یا هاپینگ استفاده کنید تا اگر ریموت گم شد و یا از دست دادید و همچنین در صورت قرض دادن ریموت خود به  شخصی نشود از آن کپی گرفت. جک درب پارکینگ دارای دکمه خلاص کن می باشد زمانی که برق برود و یا مشکلی در کارکرد جک باشد با فشردن دکمه خلاص کن درب  به حالت دستی باز و بسته می شود. جک پارکینگی احتیاج به سرویس و نگهداری دارد و لازم است تا هر چند مدت یک بار آن ها را چک و یا سرویس، و همچنین روغن کاری کرده تا عملکرد خود را به طور صحیح انجام دهند و طول عمر آنها پایین نیاید.

جک ها از طریق موتور الکتریکی کار می‌کنند که دارای منبع تغذیه ای سی و دی سی میباشد ریموت ها بر روی مدار فرمان کد می‌شود زمانی که ریموت فشرده شود دستوری به مدار فرمان داده می‌شود و جریان به بازوهای جک فرستاده شده و درب باز می شود .جک درب پارکینگ در حالت حرکت می‌تواند به احتمال زیاد خطرناک باشد می‌تواند جسمی یا شخصی بین درب باشد و درب بر روی آن بسته شود، برای جلوگیری از این موضوع جک ها دارای  فتوسل میباشند.

بهترین جک پارکینگی ایرانی و خارجی

اگر بخواهیم جک های پارکینگی را بر اساس بهترین جک پارکینگی ایرانی و خارجی بررسی کنیم باید بگوییم از مزایای استفاده از جک پارکینگی این است که جک های پارکینگی دارای انواع بسیار زیادی هستند و از بهترین های آن ها، جک پارکینگی برند ایتالیایی فک و فادینی می باشد.

دو مورد از بهترین محصولات برند فک و فادینی، که در عین حال بسیار پر مشتری و پر در خواست هستند، محصولات 412 از برند فک و همینطور محصول نوپی 66 از برند فادینی می باشد.

قیمت جک پارکینگی برند فادینی

قیمت جک پارکینگی فادینی یکی از مواردی است که افراد برای خرید محصولات آن به دنبال این مورد هستند. برای فهم بهتر این مورد باید بدانید که قیمت جک پارکینگی فادینی با توجه به برند آن و همچنین متریال به کار رفته در آن و نوسان دلار و علاوه بر تمام این ها، اندازه درب شما، میزان رفت و آمد و دیگر عوامل قیمت جک پارکینگی فادینی در حال تغییر می باشد.

نمایندگی جک پارکینگی فادینی

توصیه ما به شما خرید از نمایندگی های معتبر می باشد. نمایندگی های معتبر محصولات برند فک، فادینی، جنیوس و مگنتیک واحد دورژانس می باشد که نمایندگی انحصاری در ایران بوده و تمامی محصولات و قطعات این واحد کاملا اصل و درجه یک می باشد.

علاوه بر تمام این موارد، واحد دورژانس دارای بیش از 27 سال سابقه کار در حوزه فروش جک پارکینگی و راهبند بوده و با این حساب تمامی خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد کاملا ضمانت شده و دارای گارانتی می باشد. برای مثال اگر شما جک پارکینگی نوپی 66 تهیه کنید، علاوه بر ضمانت خود محصول، شما ضمانت نصب نیز دریافت خواهید کرد. این را هم بدانید اگر هر ساعت از شبانه روز، شما نیاز به سرویس و خدمات تعمیر توسط تکنسین داشته باشید به راحتی می توانید با ارتباط گرفتن از دورژانس به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در تمامی روز های هفته، حتی در روز های تعطیل از این خدمات استفاده کنید و شامل حالتان شود. خدمات سرویس و نگهداری یکی دیگر از ویژگی های این واحد است. به طوری که اگر شما از قرارداد نگهداری و سرویس دوره ای جک پارکینگی بهره مند باشید، می توانید به صورت دوره ای و تخصصی از چک و سرویس جک پارکینگی توسط تکنسین های حرفه و مجرب بهره مند شوید.

از مزایا و خوبی های این مورد این است که اگر جک شما خراب شده باشد و یا در حال خراب شدن باشد، پیش از اینکه کامل نیازمند تعمیر شود توسط تکنسین مشخص و رفع گردد.

جک لولایی فادینی نوپی 66 

جک لولایی فادینی هیندی 880

جک ریلی فادینی نیوتا

جک ریلی فادینی فیبو 400

راهبند فادینی باری 88 

راهبند فادینی بایت 980

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *