خرید جک پارکینگی فادینی

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع جک پارکینگی بپردازیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. پیش از هر چیز شما باید بدانید جک پارکینگی چیست و چه کاربردی دارد. به این منظور می توانید به مقاله جک پارکینگی چیست سری بزنید. در حقیقت جک پارکینگی یکی از وسایل و تجهیزاتی است که تمامی افراد یا به دنبال خرید آن و یا به دنبال تعمیر آن می باشند.

جک فادینی نوپی 66

جک پارکینگی چیست؟

جک پارکینگی درب اتوماتیک در حقیقت یک کنترل کننده از راه دور بوده که از لحاظ قدرتمند بودن باید بگوییم که بسته به برند و نوع ساختار آن می تواند بسیار قدرتمند باشد. این وسیله در واقع برای نصب شدن به درب های بازویی (درب های بازویی) پارکینگ ها و همچنین دیگر مکان ها از قبیل کارگاه ها، ساختمان های مسکونی و… وصل شده و سبب می شود تا دیگر افراد بتوانند با استفاده از یک کنترل کننده از راه دور یا همان ریموت کنترل درب پارکینگ را باز و بسته کنند.

انواع جک پارکینگی

جک پارکینگی از لحاظ دسته بندی دارای چند نوع می باشند. انواع جک پارکینگی به دو دسته الکترومکانیکی و همچنین دسته هیدرولیکی تقسیم می شود که هر کدام قابلیت های جدایی دارند. شایان ذکر است که بعد از نصب هر کدام از جک های پارکینگی با هر مکانیزمی بر روی درب های بازویی و یا ریلی، امکان باز و بسته کردن درب تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل فراهم است. یکی از مواردی که لازم است بدانید این است که جک های هیدرولیکی نسبت به دسته دیگر یا همان جک های الکترومکانیکی، برتری دارد. همچنین امکان تردد و رفت و آمد هیدرولیکی نسبت به مکانیکی بسیار بالاتر و همچنین می توانند درب های بسیار سنگین و صنعتی را به حرکت در آورند.

جک پارکینگ الکترومکانیکی

این سبک از جک های لولایی برای رفت و آمد و تردد های بسیار پایین تا نسبتا پایین مناسب بوده و همچنین باید وزن درب کم باشد و در نتیجه هزینه کمتری نیز دارد.عملکرد این دستگاه به وسیله نیروی مکانیکی و گیربکس انجام می شود. نحوه عملکرد این نوع جک به این شکل است که دارای یک موتور کوچک در بخش بالای بازوی جک پارکینگی قرار می گیرد که به همکاری آن گیر بکس به ماردون جک پارکینگی کمک می رساند تا با بیشتر شدن و یا کمتر شدن طول و اندازه سبب باز و بسته شدن درب شود. از لحاظ امنیت هم مشابه درب هایی با مکانیزم هیدرولیکی دارای سطح امنیت مناسبی می باشد که با اضافه کردن یک قفل برقی می شود با خیالی راحت اقدام به مصرف از آن نمود.

جک فادینی نوپی 66

جک پارکینگی هیدرولیکی

جک های هیدرولیکی عمدتا برای مصرف های صنعتی و تجاری می باشد. چرا که در این مکان ها درب های سنگین وجود داشته و همچنین با توجه به مکان و تعداد افراد به طبع از میزان رفت و آمد و تردد بالایی نسبت به دیگر مکان ها برخوردار می باشد. بر خلاف دسته مکانیکی، اساس و پایه کارکرد این نوع از جک ها بر اثر فشار روغن است. برتری قوی و مهم جک های هیدرولیک نسبت به جک های الکترومکانیکی در قدرت بسیار بالا و زیاد، همچنین توانایی کارکرد به صورت نامحدود و افزون بر آن استهلاک بسیار کم و پایین آن است. از لحاظ قیمتی نیز بر خلاف مکانیکی از قیمتی بسیار گران تر از جک های الکترومکانیکی هست.

مزیت های جک پارکینگی فادینی

همانطور که می دانید هر وسیله ای اعم از لوازم جک پارکینگی و دیگر مواردی که شما برای داشتن زندگی بهتر تهیه می کنید، دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

باید بگوییم که استفاده از این دستگاه به شما این را ممکن می سازد تا برای باز و بسته کردن درب پارکینگ از ماشین خود پیاده نشوید و بتوانید به صورت ایستاده و تنها با فشردن یک دکمه درب پارکینگ را باز و یا بسته کنید. از دیگر مزیت های استفاده از جک پارکینگی، خرج کمتر و راحتی و افزایش آرامش بیشتر است. همانطور که می دانید، استفاده از جک هاب پارکینگی به دلیل امنیتی که دارد سبب افزایش آرامش و راحتی افراد می شود. همچنین این گونه درب ها اگر به درستی سرویس و نگهداری شوند بسیار کم دچار خرج می شوند.

قیمت جک پارکینگی فادینی

جالب است بدانید تمامی محصولات برند فادینی از قبیل جک پارکینگی در دسته محصولات ایتالیایی خوب قرار دارند و با این وجود کمپانی فادینی با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، تعرفه ای را برای هر جک خود تعیین کرده که با توجه به وضعیت ارز و نوسانات آن، این قیمت گاهی متفاوت می باشد. همچمنین قیمت جک فادینی بسته به نوع متریال به کار رفته در آن و همچنین نوع جک با دیگر برند های موجود در بازار قیمتی متفاوت دارد. با این حال برای خرید جک پارکینگی فادینی سعی کنید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها خرید بفرمایید.

جک فادینی نوپی 66

خرید جک پارکینگی

همانطور که گفته شد برای خرید جک پارکینگی فادینی باید همواره تلاش داشته باشید تا از فروشگاه های معتبر خرید داشته باشید. این گونه فروشگاه ها همچون ما به دلیل نمایندگی انحصاری، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. به همین دلیل اگر شما نیاز به تعمیر جک پارکینگی فادینی داشته باشید، می توانند در کوتاه ترین زمان آن را درست کرده و تحویل دهند. همچنین خرید جک پارکینگی فادینی به واسطه نمایندگی های مطمئن و انحصاری و همچنین مستقیم و بدون رابطه موثر بوده و خرید جک پارکینگی فادینی در سطح جهانی از مکانیزم و همچنین عملکرد بسیار بالایی برخوردار می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *