قیمت جک پارکینگ

لیست قیمت جک پارکینگ در سال 1403 مشخص شد! معمولا قیمت هر جنسی که نیازمند خریدش باشیم اولین سوالی ست که ذهن ما را درگیر می کند. ما در این مقاله عوامل مختلفی که باعث ایجاد ارزش و قیمت درب اتوماتیک فادینی می شود را بررسی خواهیم کرد. لازم است شما هم به عنوان خریدار، فاکتور های موثر در تعیین قیمت را بدانید. قیمت جک درب پارکینگ با توجه به نوسان شدید قیمت ارز در ایران متغیر است.

عوامل دیگری که در قیمت تاثیرگذار است نوع مکانیزم جک، ساخت داخل یا خارجی بودن محصول، میزان تردد در شبانه روز، شرکت تولید کننده محصول و تحمل وزن برای هر لنگه می باشد. در جدول زیر سعی کرده ایم تا قیمت تقریبی انواع محصولات جک پارکینگی را شرح دهیم:

لیست قیمت جک پارکینگ

لیست قیمت جک پارکینگ در سال 1403 | فادین یراق

عوامل موثر بر قیمت جک پارکینگ

عوامل بسیاری در تعیین لیست قیمت جک پارکینگ تاثیرگذار هستند که در متن بالا به آنها اشاره کردیم. حال هر کدام از این عوامل را توضیح می دهیم تا با شرح آن نیز آشنا شوید.

  • مکانیزم

ساختار جک های پارکینگی به دو دسته اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می گردند. مکانیزم هیدرولیک با استفاده از گیربکس شناور در روغن و کیفیت بالا و استحلاک بسیار کم، میزان تردد و تحمل وزن بالا نسبت به جک پارکینگ الکترومکانیک گران تر و با ارزش تر می باشد.

معمولا سیستمهای هیدرولیک برای مکانهای صنعتی یا مکانهای مسکونی با تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیزم الکترومکانیک بسیار ساده، اما کاربردی می باشد.

عملکرد این سیستم با استفاده از چرخ دنده ها کار می کند. این سیستم به دلیل فشاری که بر روی چرخ دنده وارد می کند دارای اصطحلاک بیشتری به نسبت سیستم هیدرولیک می باشد. بیشتر جک های پارکینگی موجود در بازار ایران (حدود 90 درصد) از همین مکانیزم استفاده می کنند.

خرید جک ریلی فادینی

  • میزان تردد

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت جک پارکینگ میزان تردد این دستگاه در طول شبانه روز است. همانطور که در نوع مکانیزم توضیح دادیم نوع هیدرولیک و الکترومکانیک در میزان تردد درب نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین میزان تردد در سیستم های الکترومکانیک هم به نسبت یکدیگر متفاوت است. کشور تولید کننده، کیفیت قطعات ساخته شده و سیکل کاری جک پارکینگ در هر ساعت متفاوت است که شما نسبت به نوع کاربری انتخاب می کنید.

  • عرض و وزن هر لنگه از درب

میزان وزن هر لنگه درب در میزان قیمت جک پارکینگ تاثیر گذار می باشد، اللخصوص در وزنهای بالاتر از حد استاندارد.

این قضیه در مورد ابعاد درب نیز صدق می کند و معمولا هر چه درب دارای ابعاد بزرگتر (خارج از استاندارد) باشد هزینه خرید جک پارکینگ نیز بیشتر می باشد.

  • شرکت سازنده

محصولات جک پارکینگ بر اساس کشور سازنده و شرکت تولید کننده آن برند از لحاظ قیمت و ویژگی ها متفاوت می باشند.

به طور مثال شرکت های تولید کننده ماشین در کلاس های مختلف ماشین ها را تولید می کنند و حتی بعضی از برندها به دلیل نام و آوازه ای که دارند هزینه برندینگ خود را نیز به ارزش آن محصول اضافه می کنند.

می توانیم در خرید محصول، قانون بز را هم رعایت کنیم که معمولا جواب می دهد. اما قانون بز تا وقتی درست عمل می کند که ما دسته بندی درستی را برای خرید انتخاب کرده باشیم.

  • تغییرات ارز

همانطور که می دانید، متاسفانه به دلیل نا پایدار بودن وضعیت ارز، شاهد تغییرات سریع قیمت ها هستیم. بازار کالاهایی که خارجی هستند رابطه مستقیم با قیمت ارز دارند. حتی در تولیدات داخلی به دلیل اینکه قطعات آن کاملا تولید داخل نیستند قیمت ارز تعیین کننده می باشند.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد به اختصار توضیح دهیم چه عواملی بر لیست قیمت جک پارکینگ تاثیر می گذارد و از چه فاکتور هایی می شود چشم پوشی کرد.

برای مشاوره رایگان و خرید بهتر می توانید با شماره 72239_021 تماس بگیرید. نظرات شما باعث پویایی و حرکت بیشتر فادین یراق برای خدمت گذاری به شما می شود. در آخر از همراهی شما و مطالعه این مقاله صمیمانه سپاسگذاریم. fadini

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *