نمایندگی رسمی و انحصاری برند فادینی

fadini swing gate

جک درب لولایی

fadini sliding gate

موتور درب ریلی

fadini barrier | راهبند فادینی

راهبند میله ای

fadini bollard | راهبند ستونی فادینی

راهبند ستونی (بولارد)

وزن استاتیک 22.5kg

راهبند هیدرولیکی با بوم 4 و 6 متری

 

 

کارکرد در دمای 20- تا 80+ درجه سانتی گراد

مشخصات راهبند بایت 980
مشخصات راهبند بایت 980

وزن بدون بوم 75kg

مناسب برای کنترل ترافیک اماکن شلوغ و پر تردد

کیفیت ساخت ایتالیا

سبد کاملی از کالا های به روز با تکنولوژی ایتالیا

کمپانی فادینی ایتالیا با بیش از نیم قرن سابقه یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات حفاظتی و تردد در جهان می باشد. جک پارکینگ فاینی در انواع ریلی و لولایی میتواند بهترین انتخاب برای جک برقی پارکینگ باشد، همچین بولارد (راهبند ستونی) و انواع راهبند میله ای دیگر محصولات این کمپانی ایتالیایی می باشد.

قدرت موتور 400 کیلوگرم

مناسب درب به طول 2 متر

 

 

زاویه باز کردن درب 90 تا 110 درجه

جک پارکینگ نوپی 66
جک پارکینگ نوپی 66

یک عدد ریموت کنترل

بهره مند از موتور هیدرولیک پیشرفته

کیفیت ساخت ایتالیا

 

 

تاریخچه کمپانی فادینی ایتالیا

کمپانی فادینی که در دهه 60 میلادی تاسیس شده است، امروزه یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بیش از 50 کشور نمایندگی دارد. این کارخانه از ابتدای فعالیت خود، به سرعت رشد کرده و به طور تخصصی در رابطه با توسعه، طراحی، تولید و تجارت سیستم های کنترل دسترسی، با کاربرد های صنعتی، تجاری و مسکونی، فعالیت می کند.شرکت فادینی از سیستم های هیدرولیکی برای تولیدات خود استفاده می کند. این شرکت، با توجه به تجربیات به دست آمده در این زمینه، پیشنهاد های به روز، قابل اعتماد و مفیدی ارائه می نماید.

بهره برداری از برترین تکنولوژی و سرمایه گذاری هدفمند باعث شده که شرکت فادینی به اطمینان غیر قابل انکار امروز دست یابد، چرا که این کمپانی از 4کارخانه مستقل ساخته شده است.شرکت فادینی با هدف کنترل و تمرکز بر تمام عملکرد های درخواست شده، یکی از اولین شرکت هایی است که از ریز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به بالاترین سطح در ظرفیت تولید و نوآوری تکنولوژی رسیده است. 

با خرید محصولات جک پارکینگی و راهبند فادینی از تکنولوژی روز دنیا بهمراه کیفیت محصول ایتالیایی بهرمند شوید

راهبند ستونی فادینی
راهبند ستونی فادینی
بولارد فادینی
بولارد فادینی

خرید جک پارکینگ فادینی از فروشگاه دورژانس

شما عزیزان می توانید بهترین قیمت جک درب اتوماتیک فادینی را از فروشگاه آنلاین دورژانس بدون واسطه و به همراه مشاوره رایگان جهت خرید و نصب جک فادینی، دریافت نمایید. علاوه بر آن این واحد به عنوان نمایندگی محصولات فادینی به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در سراسر کشور پاسخگو می باشد. همچنین دورژانس به عنوان بزرگترین واحد فروش و تعمیرات جک پارکینگی فادینی توانسته با به کارگیری نیروهای کارشناس و تکنسین های کاربلد و آموزش دیده رضایت مشتریان خود را جلب نماید و همواره در تلاش است با پشتکار نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت ارائه دهد. 

 

اگر بدنبال بهترین قیمت جک درب اتوماتیک پارکینگی فادینی هستید، با ما در تماس باشید